To Będzie Najlepsza Reklama Świąteczna w Tym Roku. Jej Stworzenie Kosztowało Zaledwie 200 złotych!

To Będzie Najlepsza Reklama Świąteczna w Tym Roku. Jej Stworzenie Kosztowało Zaledwie 200 złotych!

Pewien mężczyzna udostępnił na Facebooku nakręconą przez siebie świąteczną reklamę. Klip spotkał się z ogromnym zainteresowaniem internautów. Całość zrealizował za 64 dolary. W ten sposób udowodnił, że do stworzenia dobrej reklamy nie jest wymagany duży budżet, a wystarczy jedynie dobre przesłanie.

Mateusz Ochocki
27.11.2018, 02:03

Każdy z nas powoli odczuwa świąteczny klimat. W centrach handlowych jesteśmy atakowani promocjami, w wielu miejscach słychać świąteczną muzykę, a ludzie ze zniecierpliwieniem wyczekują świąt, które są dla nich wyjątkowym okresem.

Nie inaczej jest sytuacja wygląda ze strony firm, dla których święta to doskonały czas na zwiększenie sprzedaży. W tym celu tworzą wysokobudżetowe reklamy, mające zakorzenić się w mózgu odbiorcy i przynieść określone korzyści dla przedsiębiorstwa.

Niezależny reżyser Phil Beastall podszedł do tematu świątecznych reklam z goła odmiennie, ponieważ nakręcił klip reklamowy za jedynie… 64 dolary!

Phil Beastall nakręcił poruszającą reklamę za 64 dolary.

Chociaż 32-latek nakręcił ją już w 2014 roku, to nie wiadomo czemu, klip nie zdobył wówczas dużej popularności. Sytuacja odwróciła się w tym roku, ponieważ mężczyzna postanowił przypomnieć internautom o swoim dziele. W tym celu ponownie udostępnił film w mediach społecznościowych. To był strzał w dziesiątkę!

Ludzie szybko podłapali klip, co sprawiło, że odniósł on niemały rozgłos. Do tej pory obejrzało go w internecie już ponad 6 mln użytkowników, z których 140 tysięcy udostępniłona swoim profilu. Dzięki filmowi mężczyzna został dostrzeżony przez firmy z branży mediów z całego świata, które wystąpiły do niego z propozycjami współpracy.

Film "Love is a Gift" stał się hitem internetu.

Reklama nosi nazwę „Love is a Gift”, co można przetłumaczyć, jako „Miłość jest darem”. W klipie występuje mężczyzna, który z niecierpliwością wyczekuje na wigilię. W tym celu codziennie zaznacza na kalendarzu liczbę dni, która pozostała do 24 Grudnia. Gdy w końcu nadchodzi wyczekiwany dzień, mężczyzna siata przy stole, wyciąga walkmana i odsłuchuje nagranie.

Chciałabym być przy Tobie, by zobaczyć jak rośniesz i jakim człowiekiem się stajesz. Wiem, że byłabym z Ciebie dumna. Więc to by było na tyle, to moje ostatnie nagranie. Chciałabym przemawiać do Ciebie w każde Boże Narodzenie. Czas się pożegnać. Pamiętaj jak bardzo Cię kocham.mówi głos kobiety na odtwarzanym nagraniu.

Reklama trafiła do serc wielu internautów.

Okazuje się, że głos należy do matki mężczyzny, a nagranie jest jej ostatnim… Po policzku mężczyzny zaczynają płynąć łzy.

Klip obrazuje piękną historie miłości oraz ból po utracie bliskiej osoby. Dzięki temu reklama zwraca uwagę na to, co ważne w naszym życiu. Chodzi tutaj o takie wartości, jak miłość czy rodzina, o których często zapominamy na co dzień. Klip przypomina także o wielkiej roli miłości w Święta Bożego Narodzenia.

„Chce powiedzieć, że nie możemy definiować się poprzez naszą karierę i wartości materialne.” - mówi Phil.

Phil zadedykował klip swojej partnerce życiowej, Claire.

Chce powiedzieć o szczęściu jakie mnie spotkało, że mam tak niesamowitego towarzysza życia jak Claire, z którą jestem od 10 lat. Pokazała mi magię tego świata, której nie znałem, więc jestem jej w pełni oddany. - mówi Phil.

Klip spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Codziennie autor reklamy otrzymuje mnóstwo wiadomości od osób, na których klip wywarł ogromne wrażenie i wzruszył je do łez.

Ten klip jest dużo lepszy, od jakiejkolwiek świątecznej reklamy obecnej w telewizji.

Chciałabym usłyszeć głos swojej mamy, która zmarła, gdy miałam 7 lat. Teraz mam 55 lat i własną rodzinę. Ciągle o niej myślę. - piszą internauci.

Autor reklamy przypomina o ważnych życiowych wartościach, którymi powinniśmy się kierować.

Klip nakręcony przez Phila nie jest jego ostatnim słowem. Mężczyzna zapowiada nakręcenie kolejnych, w których także postara się zawrzeć ciekawe historie oraz przesłania. Oczywiście reklamy nadal pozostaną niskobudżetowe.

32-latek udowodnił, że do zrealizowania świetnej reklamy nie trzeba mieć dużej ilości pieniędzy. Wystarczy dobry pomysł i odpowiednie przesłanie, by klip trafił do serc internautów.